Časté otázky a odpovědi
Jak nakupovat?
- Máte-li zájem o konkrétní zboží, je nejrychlejším způsobem k jeho nalezení použít vyhledávání prostřednictvím pole Vyhledat.
- Kompletní nabídka zboží je uvedena ve vodorovném menu a je rozčleněna do podkategorií.
- Detailní informace o produktu zobrazíte kliknutím na jeho obrázek (miniaturu produktu).
- V průběhu objednávání máte nahoře stránky přehled o tom, jaká je aktuální hodnota Vašeho nákupu.
Cena dopravy po České republice
- Při platbě předem na účet: dopravné 99 Kč
- Při platbě na dobírku (platba při převzetí): dopravné 99 Kč + 30 Kč doběrečné – Celkem 129 Kč
- Zasíláme přes společnost PPL
Přihlásit se můžete jako
- Nový zákazník.
- V druhém kroku nákupního košíku vyplníte osobní údaje potřebné k doručení objednávky.
- Registrovaný zákazník, pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem.
- Vyplňte jméno (e-mail) a heslo a pokračujte v objednávce.
- V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
- Přihlašovací jméno nám umožňuje identifikovat Vás při další objednávce.
- V druhém kroku nákupního košíku, můžete zvolit, že jste již registrovaný zákazník
- E-mail a telefon slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné je správně vyplnit.
Dokončení objednávky
- Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí.
- Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, cenu za dopravu, adresu pro doručení a fakturační adresu.
- Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.
V případě, že si nevíte rady neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám s nákupem pomůžeme.
Zaplatil jsem zboží převodem na účet, za jak dlouho mi bude zboží doručeno?
- Zboží Vám bude připraveno a odesláno ihned po připsání peněz na náš účet.
- Nejpozději však do tří pracovních dnů po obdržení platby.
- Pokud zboží není skladem, podáme Vám zprávu o náhradním plnění či Vám po dohodě vrátíme peníze zpět.
Zvolil jsem platbu na dobírku, kdy mi bude zboží doručeno?
- Veškeré zboží máme ve vlastním skladu.
- Pokud je zboží skladem, bude odesláno ihned nejpozději však následující den po vytvoření objednávky.
- V krajních situacích může nastat chyba při skladových zásobách, ale nebojte se budete včas informováni o náhradním plněním, případně slevou, nebo dárkem za čekací dobu na vybraný produkt.
Jak mohu zboží reklamovat?
Adresa pro zasílání reklamací:
Globalmall s.r.o.
Třešňová 2131/21
Suché Vrbné
PSČ: 370 06
IČO: 06502008
DIČ: CZ06502008
- Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato.
- Zboží nezasílejte na fakturační adresu, nebude převzato.
- Pro uplatnění reklamace je nutné vyplnit reklamační formulář, který stáhnete zde: Vrácení - Reklamace a zaslat zpět spolu s reklamovaným zbožím a fakturou o koupi.
- Peníze za reklamované zboží zasíláme bankovním převodem do 14 dnů od doručení reklamovaného zboží.
- Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že jsme neobdrželi veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.).
Odeslal jsem objednávku, ale nepřišel mi e-mail
- Může se stát, že Vám e-mail s vaší objednávkou zůstane v nevyžádané poště (spamu), hromadné poště.
- Pokud tedy nemáte e-mail v doručené poště, podívejte se prosím do nevyžádané pošty a přesuňte si tento e-mail do doručené pošty.
Děkujeme.