Časté otázky a odpovědi

Jak nakupovat?

  • Máte-li zájem o konkrétní zboží, je nejrychlejším způsobem k jeho nalezení použít vyhledávání prostřednictvím pole Vyhledat.
  • Kompletní nabídka zboží je uvedena ve vodorovném menu a je rozčleněna do podkategorií.
  • Detailní informace o produktu zobrazíte kliknutím na jeho obrázek (miniaturu produktu).
  • V průběhu objednávání máte nahoře stránky přehled o tom, jaká je aktuální hodnota Vašeho nákupu.

 

Cena dopravy po České republice

  • Při platbě předem na účet: dopravné 99 Kč
  • Při platbě na dobírku (platba při převzetí): dopravné 99 Kč + 30 Kč doběrečné – Celkem 129 Kč
  • Zasíláme přes společnost PPL

 

Přihlásit se můžete jako

  • Nový zákazník.
  • V druhém kroku nákupního košíku vyplníte osobní údaje potřebné k doručení objednávky.
  • Registrovaný zákazník, pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem.
  • Vyplňte jméno (e-mail) a heslo a pokračujte v objednávce.
  • V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
  • Přihlašovací jméno nám umožňuje identifikovat Vás při další objednávce.
  • V druhém kroku nákupního košíku, můžete zvolit, že jste již registrovaný zákazník
  • E-mail a telefon slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné je správně vyplnit.

 

Dokončení objednávky

  • Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí.
  • Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, cenu za dopravu, adresu pro doručení a fakturační adresu.
  • Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

 

V případě, že si nevíte rady neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám s nákupem pomůžeme.

 

Zaplatil jsem zboží převodem na účet, za jak dlouho mi bude zboží doručeno?

  • Zboží Vám bude připraveno a odesláno ihned po připsání peněz na náš účet.
  • Nejpozději však do tří pracovních dnů po obdržení platby.
  • Pokud zboží není skladem, podáme Vám zprávu o náhradním plnění či Vám po dohodě vrátíme peníze zpět.

 

Zvolil jsem platbu na dobírku, kdy mi bude zboží doručeno?

  • Veškeré zboží máme ve vlastním skladu.
  • Pokud je zboží skladem, bude odesláno ihned nejpozději však následující den po vytvoření objednávky.
  • V krajních situacích může nastat chyba při skladových zásobách, ale nebojte se budete včas informováni o náhradním plněním, případně slevou, nebo dárkem za čekací dobu na vybraný produkt.

 

Jak mohu zboží reklamovat?

Adresa pro zasílání reklamací: 

Globalmall s.r.o.

Třešňová 2131/21

Suché Vrbné

PSČ: 370 06

IČO: 06502008

DIČ: CZ06502008

 

  • Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato.
  • Zboží nezasílejte na fakturační adresu, nebude převzato.
  • Pro uplatnění reklamace je nutné vyplnit reklamační formulář, který stáhnete zde: Vrácení - Reklamace a zaslat zpět spolu s reklamovaným zbožím a fakturou o koupi.
  • Peníze za reklamované zboží zasíláme bankovním převodem do 14 dnů od doručení reklamovaného zboží.
  • Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že jsme neobdrželi veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.).

 

UPOZORNĚNÍ před odesláním!

Pozor objevily se podvodné prodeje zahraničního obchodu po naším logem Slevovýobchod.cz (reklama na Facebooku)

Stránky jsou již nahlášeny - jedná se většinou o prodej hodinek a oblečení! (koncovka domény .COM)

  • Náš sortiment naleznete pouze na našich ověřených českých stránkách www.slevovyobchod.cz (koncovka domény CZ)
  • Naše číselná řada objednávek pro tento rok je pouze : 2310xxxxx
  • E-mail pod kterém Vám přijde oznámení o objednávce je pouze info@balentes.cz
  • Telefon naší společnosti je pouze české číslo +420 722 222 661

 Odeslal jsem objednávku, ale nepřišel mi e-mail

  • Může se stát, že Vám e-mail s vaší objednávkou zůstane v nevyžádané poště (spamu), hromadné poště.
  • Pokud tedy nemáte e-mail v doručené poště, podívejte se prosím do nevyžádané pošty a přesuňte si tento e-mail do doručené pošty. 

 

Děkujeme.